Pár rad, jak se (konečně) začít hýbat

Pár rad, jak se (konečně) začít hýbat

3. Najděte si to, co vás bude bavit – jednoduché. Nemá cenu se otravovat něčím, co nás nebaví, protože možností, co dělat, je nekonečně, a my si chceme pohyb zamilovat, ne zprotivit. Zeptejte se sami sebe, co vás nejvíc láká, a prostě to zkuste. Máte radši skupinové sporty, nebo spíš o samotě? Venku, ve fitku nebo doma? Cvičení nebo sport? Když se spletete, nezbývá než zkusit něco jiného, ale když tomu dáte dost šancí, určitě si něco najdete.

4. Stanovte si (malý) cíl – že chcete do půl roku vypadat jako Gisele Bündchen je sice hezké, ale jako cíl pro většinu lidí nepoužitelné. Mnohem lepší je prostě si slíbit, že zítra budete půl hodiny cvičit. Anebo že celý další měsíc budete cvičit (nebo sportovat) aspoň třikrát týdně. Prostě něco na ten způsob. Splnění takových cílů je mnohem reálnější a není potřeba na ně čekat dlouhého půl roku. Mít dobrý pocit ze splněného cíle můžete mít třeba už za půl dne ;)

5. Udělejte si plán – tohle už je pro někoho moc, já vím. Ale pomáhá to. Jedním z důvodů, které často slýchám, totiž je, že: “chci se hýbat, ale prostě si na to nikdy ten den nevzpomenu”. Proto je dobré si pohyb naplánovat třeba den předem a svoje ostatní aktivity tomu přizpůsobit. A třeba si na to i den předem všechno nachystat. Prostě si připravit půdu proto, aby žádná další výmluva neměla šanci :)

shutterstock_170808833

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *