Lifestyle keyboard_arrow_right Lifestyle keyboard_arrow_rightHubnutí

Obrázek příspěvku: Hubnutí

Hubnutí

personaccess_time04.únor 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye48 shlédnutí


Základem úspěchu je chtít. Motivace pomáhá nejen nastartovat proces hubnutí, ale dodává i potřebnou sílu pro překonání případných potíží v průběhu redukčního režimu. Zamyslete se také nad tím, co vám hubnutí přináší (zlepšení zdravotních potíží, lepší vzhled, ocenění okolí) a o co přicházíte (večerní hody, časté návštěvy fast-foodu, sladké nápoje). Určitě zjistíte, že pozitiva jednoznačně převažují. A pokud si za každé ztracené kilo uděláte nějakou radost, není o čem diskutovat.

Abyste nebyli zbytečně zklamáni, stanovte si reálné cíle hubnutí. Pro správné hubnutí, při kterém budete ubývat především tukovou tkáň a nebudete ztrácet potřebnou aktivní svalovou hmotu, je optimální rychlost hubnutí 0,5-1 kg za týden. Počítejte však s tím, že po úbytku 10-15 kg se rychlost hubnutí zpomalí nebo dokonce zastaví. Pak je namístě pečlivá kontrola jídelníčku, popř. změna pohybových zvyklostí. Často stačí zvýšit frekvenci nebo intenzitu cvičení. Dobré je též vyzkoušet jiný druh pohybu.

Jaké jsou další hlavní zásady úspěšného redukčního režimu?

Zařazování potravin s co nejmenším obsahem tuků do jídelníčku 

Příprava pokrmů bez přidání volného tuku 

Pravidelné stravování 5x denně v malém množství 

Pravidelné vážení za stejných podmínek 

Pravidelná pohybová aktivita 

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Cviky, které vás udrží v kondici

personRadka Eliáškováremove_red_eye47bookmarkLifestyle

1. Sedy lehy na míči – účinné na vytvarování bříškaToto cvičení na míčije velmi univerzální a můžete jej provádět právě i na míči. Posilujete přímý sval břišní, pokud však budete dělat klasické zkracovačky do strany, tak se na řadu dostanou i šikmé břišní ..

Zumba - Tančete svým způsobem k hubnutí

personRadka Eliáškováremove_red_eye58bookmarkLifestyle

Zumba je taneční fitness program vytvořený kolumbijským choreografem v 1990, který se stal velmi populární v USA kolem roku 2001, a je nyní populární v mnoha zemích po celém světě, včetně Česka.Lekce Zumby jsou nabízeny ve fitness centrech či tělocvičnách po celém Česku ..

Péče o pokožku

personRadka Eliáškováremove_red_eye50bookmarkLifestyle

Dokonce už dvacetileté štíhlé dívky mohou trpět tzv. pomerančovou kůží. Problematická pokožka s dolíčky na horní částí stehen, zadečku nebo v oblasti břicha se objevuje dokonce i u vrcholových sportovkyň. Mnoho žen tedy trápí dvě základní otázky – jak celulitida ..

8 pádných důvodů, proč pít citronovou šťávu

personRadka Eliáškováremove_red_eye57bookmarkLifestyle

O tomto skvělém způsobu, jak se udržet fit, lidé hovoří už pěknou řádku let. Ne každý o zázracích vody s citronem přesto ví. Proto je tu Laskomat, aby vás uvedl do všech tajů. Zkusila jsem to za vás, abych věděla, o čem mluvím a zažila na vlastní kůži, co to s tělem ..

Jak efektivně cvičit doma

personRadka Eliáškováremove_red_eye45languagekrasnazdrava.cz

Jste žena, která trpí nízkým sebevědomím a chtěla byste začít cvičit? Je pochopitelné, že se vám nebude chtít napoprvé do posilovny nebo ven. Zkuste začít například doma, než se alespoň trochu naučíte základní cviky a poté můžete začít navštěvovat posilovnu. Pokud si ..